EFO Paardenverzekering is een onderlinge paardenverzekeraar. Iedereen die een paard bij ons verzekerd heeft, is automatisch lid van onze club. Wij willen onze leden helpen met passende verzekeringen, advies en tips, zodat ze zo optimaal mogelijk van hun passie voor paarden kunnen genieten.
In deze privacyverklaring informeren wij jou van wie wij persoonsgegevens verzamelen, welke persoonsgegevens wij verzamelen, hoe wij dat doen, voor welk doel wij deze gebruiken en met wie wij deze gegevens delen. Deze privacyverklaring bevat daarnaast belangrijke informatie over jouw rechten met betrekking tot de verwerking van uw persoonsgegevens.
Wij adviseren je om deze privacyverklaring aandachtig door te lezen.
Wij houden ons aan de toepasselijke wet- en regelgeving , waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Wij doen er alles aan om jouw privacy te waarborgen en gaan daarom zorgvuldig met jouw persoonsgegevens om. Dit betekent in ieder geval dat wij:
Daarnaast zijn wij lid van het Verbond van Verzekeraars en houden wij ons aan de Gedragscode Verwerking Persoonsgegevens Verzekeraars. Deze gedragscode bepaalt welke gegevens verzekeraars mogen verwerken en op welke wijze dit moet worden gedaan. In de gedragscode zijn de algemene verplichtingen uit de Algemene verordening gegevensbescherming én de Nederlandse Uitvoeringswet AVG specifiek voor verzekeraars nader uitgewerkt. Deze gedragscode kan worden ingezien op de site www.verzekeraars.nl.
Persoonsgegevens zijn gegevens die iets vertellen over jou. Je deelt persoonsgegevens met ons als je lid bij ons bent of als je contact met ons hebt. Het gaat dan niet alleen om jouw naam, telefoonnummer of een e-mailadres. Maar ook bijvoorbeeld om jouw bankrekeningnummer. Het gaat om alle gegevens die we met jou in verband kunnen brengen.
Deze gegevens hebben wij nodig om diensten aan je te verlenen, maar wij mogen deze alleen voor specifieke doelen verwerken. Wij leggen je graag uit wanneer en waarvoor jouw persoonsgegevens verwerkt worden:
Zonder persoonsgegevens kunnen wij geen verzekeringsovereenkomst met jou afsluiten. We gebruiken jouw gegevens onder meer om contact met je op te nemen, om de verzekeringsaanvraag te beoordelen, om je te registreren als lid in ons systeem, voor het opmaken van jouw polis, het beheren van jouw verzekering en om claims, declaraties en klachten af te handelen.
Als ledenvereniging houden wij je graag op de hoogte. Dit doen wij met e-mails, nieuwsbrieven en berichten op onze website en sociale media. Ook hiervoor gebruiken wij jouw persoonsgegevens. Dit doen we bijvoorbeeld door het gebruik van cookies. Zie voor meer informatie hierover onze cookieverklaring.
Wij gebruiken jouw persoonsgegevens ook om onze producten en diensten te verbeteren en ons aanbod af te stemmen op jouw wensen en behoeften. Door het toepassen van cookies kunnen wij analyseren waar je interesses naar uit gaan. Dankzij deze analyses kunnen wij verbeteringen toepassen op onze website en dit helpt ons weer om beter in te spelen op de wensen en behoeften van onze bezoekers. Op deze manier kunnen wij onze producten en diensten verbeteren. De rapportages die hiervoor gebruikt worden zijn zo ingericht dat anonimiteit gewaarborgd is. Zie voor meer informatie hierover ons cookiebeleid.
Wij zijn een gezonde verzekeraar en dat willen we in de toekomst ook blijven. Wij vragen en gebruiken jouw persoonsgegevens om risico’s in te schatten en te verkleinen door bijvoorbeeld het stellen van controlevragen om te bepalen of wij contact hebben met de juiste persoon.
Bij de opsporing van fraude, misbruik en oneigenlijk gebruik leggen wij ook gegevens vast. Hierbij houden wij ons aan het Protocol Verzekeraars en Criminaliteit en het Protocol Incidentenwaarschuwingssystemen Financiële Instellingen (PIFI).
Daarnaast kunnen wij jouw schade- en verzekeringsgegevens raadplegen en vastleggen bij de Stichting Centraal Informatie Systeem van verzekeringsmaatschappijen die in Nederland werkzaam zijn (CIS). Dit doen we om risico’s te beheersen en fraude tegen te gaan. Meer informatie en het privacyreglement van de Stichting CIS vind je op www.stichtingcis.nl.
Contactmomenten
Als je contact met ons opneemt, verwerken wij daarvan de gegevens zoals jouw naam, e-mailadres, telefoonnummer en de inhoud van het bericht. Wij gebruiken deze informatie om de communicatie te behandelen en daarop te reageren. Wanneer je bij ons lid bent, verwerken wij de communicatie in jouw dossier om je beter van dienst te kunnen zijn. De verwerkingsgrond hiervoor is het gerechtvaardigd belang.
Te verwerken persoonsgegevens |
Doel |
Naam |
Identificatie, juiste adressering, juiste wijze van aanspreken |
E-mailadres |
Juiste adressering voor onze reactie op het contactformulier |
Telefoonnummer |
Mogelijkheid tot het opnemen van contact |
Inhoud van het bericht |
Het in behandeling nemen van het verzoek en/of het beantwoorden van jouw vraag |
Te verwerken persoonsgegevens |
Doel |
Naam |
Identificatie, juiste adressering, juiste wijze van aanspreken |
E-mailadres |
Juiste adressering voor onze reactie op het contactformulier |
Telefoonnummer |
Mogelijkheid tot het opnemen van contact |
Postcode |
Ter beoordeling in welke regio van Nederland je woonachtig bent om de juiste inspecteur terug te laten bellen |
Inhoud van het bericht |
Het in behandeling nemen van het verzoek en/of het beantwoorden van jouw vraag |
Te verwerken persoonsgegevens |
Doel |
Naam |
Identificatie, juiste wijze van aanspreken |
Telefoonnummer |
Mogelijkheid tot het opnemen van contact |
Inhoud van het bericht |
Het in behandeling nemen van het verzoek en/of het beantwoorden van jouw vraag |
Wij kunnen telefoongesprekken opnemen voor trainings- en coaching doeleinden, voor onderzoek van en naar opdrachten en transacties, voor fraudebestrijding en integriteitsbewaking binnen financiële instellingen, en om te kunnen voldoen aan wettelijke verplichtingen. Wordt een gesprek opgenomen dan melden wij dit vooraf. De opgenomen telefoongesprekken worden niet langer bewaard dan noodzakelijk is voor deze doeleinden.
Te verwerken persoonsgegevens |
Doel |
Naam |
Identificatie, juiste adressering, juiste wijze van aanspreken |
E-mailadres |
Juiste adressering voor onze reactie op de e-mail |
Inhoud van het bericht |
Het in behandeling nemen van het verzoek en/of het beantwoorden van jouw vraag |
Te verwerken persoonsgegevens |
Doel |
Naam |
Identificatie, juiste adressering, juiste wijze van aanspreken |
Telefoonnummer |
Mogelijkheid tot het opnemen van contact |
Inhoud van het bericht |
Het in behandeling nemen van het verzoek en/of het beantwoorden van jouw vraag |
Let op: WhatsApp is geen eigendom van EFO Paardenverzekering zelf en daarom gelden er andere voorwaarden en een ander privacy beleid die Whatsapp zelf heeft bepaald. Wanneer je contact met ons opneemt via Whatsapp, heb je de algemene voorwaarden van Whatsapp geaccepteerd. Wij hebben zelf in ons privacy beleid een aantal maatregelen getroffen om jouw gegevens zo goed mogelijk te beveiligen, maar wij hebben geen inspraak in het beleid van Whatsapp. Gegevens worden door Whatsapp in de Verenigde Staten verwerkt. Wil je liever niet dat Whatsapp jouw gegevens kan verwerken, dan kun je ons ook via de e-mail of telefonisch bereiken.
Te verwerken persoonsgegevens |
Doel |
Naam |
Identificatie, juiste adressering, juiste wijze van aanspreken |
Inhoud van het bericht |
Het in behandeling nemen van het verzoek en/of het beantwoorden van jouw vraag |
Let op: de sociale media kanalen zoals Instagram en Facebook zijn geen eigendom van EFO Paardenverzekering zelf en daarom gelden er andere voorwaarden en een ander privacy beleid. Wanneer je contact met ons opneemt via sociale media zullen wij uiterst zorgvuldig met jouw gegevens omgaan en je privacy waarborgen. Wij hebben zelf in ons privacy beleid een aantal maatregelen getroffen om jouw gegevens zo goed mogelijk te beveiligen.
Offerte
Wanneer je een offerte bij ons aanvraagt, dan vragen wij om een aantal gegevens die wij gebruiken voor onze dienstverlening. De verwerkingsgrond hiervan is de noodzakelijkheid van verwerking van deze gegevens voor de uitvoering van een overeenkomst.
Te verwerken persoonsgegevens |
Doel |
Naam (voornaam, voorletter(s), voorvoegsel(s), achternaam) |
Identificatie, juiste adressering, juiste wijze van aanspreken |
Geslacht (man/vrouw) |
Juiste wijze van aanspreken |
Geboortedatum |
Beoordelen of de aanvrager meerderjarig is (handelingsbekwaamheid) |
Woongegevens (postcode, huisnummer, straat, woonplaats, land) |
Juiste adressering voor het opnemen van contact en verstrekken van documenten zoals bevestiging aanvraag en de polis |
E-mailadres |
Mogelijkheid tot het opnemen van contact en het verstrekken van documenten zoals bevestiging aanvraag en de polis |
Telefoonnummer |
Mogelijkheid tot het opnemen van contact
|
Verzekeringsaanvraag
Wanneer je een verzekering bij ons aanvraagt, dan vragen wij om een aantal gegevens die wij gebruiken voor onze dienstverlening, om jou als lid in ons systeem te registreren en voor het opmaken en beheren van jouw polis. De verwerkingsgrond hiervan is de noodzakelijkheid van verwerking van deze gegevens voor de uitvoering van een overeenkomst.
Te verwerken persoonsgegevens |
Doel |
Naam (voornaam, voorletter(s), voorvoegsel(s), achternaam) |
Identificatie, juiste adressering, juiste wijze van aanspreken |
Geslacht (man/vrouw) |
Juiste wijze van aanspreken |
Geboortedatum |
Beoordelen of de aanvrager meerderjarig is (handelingsbekwaamheid) |
Woongegevens (postcode, huisnummer, straat, woonplaats, land) |
Juiste adressering voor het opnemen van contact en verstrekken van documenten zoals bevestiging aanvraag en de polis |
E-mailadres |
Mogelijkheid tot het opnemen van contact en het verstrekken van documenten zoals bevestiging aanvraag en de polis |
Telefoonnummer |
Mogelijkheid tot het opnemen van contact
|
Als je klant bij ons bent, gebruiken wij jouw bankrekeningnummer voor het incasseren van de premie als je ons daarvoor gemachtigd hebt. Daarnaast gebruiken wij jouw bankrekeningnummer ook voor een restitutie of het overmaken van een schadebedrag.
Ben je bij ons een zakelijk lid, dan vragen wij nog extra gegevens op. Op grond van de sanctiewetgeving moeten wij nader onderzoek verrichten naar de uiteindelijk belanghebbenden.
Kamer van Koophandel nummer |
Het KvK nummer voegen wij toe aan onze administratie voor de koppeling aan de bedrijfsgegevens. |
UBO Verklaring |
Wij vragen bij onze zakelijke leden een UBO verklaring op waarin wij gegevens opvragen over de uiteindelijk belanghebbenden van het bedrijf. |
In het aanvraagformulier stellen wij ook een aantal integriteitsvragen. De verwerkingsgrond hiervan is het gerechtvaardigde belang.
Voor het beoordelen van jouw verzekeringsaanvraag stellen wij enkele vragen om vast te kunnen stellen of sprake is van een strafrechtelijk verleden. Het gaat dan alleen om strafrechtelijke feiten die korter dan 8 jaar geleden hebben plaatsgevonden. Je hoeft alleen strafrechtelijke gegevens te melden als wij daar specifiek naar vragen.
Deze gegevens worden alleen ingezien door een geautoriseerde medewerker en deze gegevens worden na beoordeling direct vernietigd. De verwerkingsgrond hiervan is het gerechtvaardigde belang.
Ook worden er aanvullende vragen gesteld. Voor het beoordelen van de aangevraagde verzekering vragen wij om een aantal gegevens van het te verzekeren paard. Denk hierbij aan de naam, geboortedatum, het geslacht, ras, stamboeknummer, chipnummer en de afstamming. Naast deze identificatie stellen wij voor de beoordeling ook een aantal gezondheidsvragen over het paard. Bij bepaalde verzekeringen wordt om een keuringsrapport van het paard gevraagd. De hiervoor genoemde gegevens gebruiken wij voor het kunnen inschatten van het te verzekeren risico. De verwerkingsgrond is de noodzakelijkheid van verwerking van deze gegevens voor de uitvoering van een overeenkomst.
Schademeldingen en ziektekostendeclaraties
Wanneer je bij ons een schademelding of ziektekostendeclaratie wilt indienen, dan vragen wij om een aantal gegevens die wij gebruiken voor onze dienstverlening, het beoordelen van de claim en het uitkeren van een schadebedrag.
Te verwerken persoonsgegevens |
Doel |
Naam (voornaam, achternaam) |
Identificatie, juiste adressering, juiste wijze van aanspreken |
Geslacht (man/vrouw) |
Juiste wijze van aanspreken |
Woongegevens (postcode en woonplaats) |
Juiste adressering voor het opnemen van contact en verstrekken van documenten zoals bevestiging ingediend formulier |
Telefoonnummer |
Mogelijkheid tot het opnemen van contact |
Te verwerken persoonsgegevens |
Doel |
Klantnummer of polisnummer |
Ter bevestiging van de juiste klantgegevens |
Naam paard |
Identificatie verzekerde paard, ter bevestiging van de juiste klantgegevens |
Chipnummer |
Identificatie verzekerde paard, ter bevestiging van de juiste klantgegevens |
Te verwerken gegevens |
Doel |
Bankrekeningnummer |
Voor het overmaken van een uitkering wegens gemaakte ziektekosten of schade. |
Het kan hierbij gaan om aanvullende gegevens zoals een factuur of een verklaring van een dierenarts. Deze gegevens zijn nodig voor een juiste beoordeling van de ingediende schade of ziektekosten. De verwerking hiervan is de noodzakelijk voor de uitvoering van een overeenkomst met als specifieke doeleinde het beoordelen van een onder de dekking vallende gebeurtenis voor een eventuele uitkering. De verwerkingsgrond is de toestemming van de klant.
Marketingactiviteiten
Wij respecteren de privacy van de bezoekers van onze website. Als je onze website bezoekt, verzamelen wij generieke bezoekgegeven en het IP-adres. Onze website maakt gebruik van cookies waarmee gegevens over jouw bezoek worden verzameld, die onder andere worden gebruikt om onze dienstverlening te verbeteren en ervoor te zorgen dat de inhoud van onze website relevant blijft.
Daarnaast maken wij gebruik van cookies van Google om statistieken te verzamelen over het gebruik van onze website. Hiermee kunnen we de website vervolgens verbeteren voor jouw gemak. De informatie die Google verzamelt wordt zo veel mogelijk geanonimiseerd. Jouw IP-adres wordt nadrukkelijk niet meegegeven. Voor meer informatie over de wijze waarop Google gebruik maakt van cookies, verwijzen we je naar de website.
Te verwerken persoonsgegevens |
Doel |
Naam vereniging / organisatie |
Identificatie, juiste adressering, juiste wijze van aanspreken |
Adres, postcode en plaats vereniging / organisatie |
Juiste adressering voor het opnemen van contact |
Naam contactpersoon |
Identificatie, juiste adressering, juiste wijze van aanspreken |
Lidnummer |
Ter bevestiging van de juiste klantgegevens |
E-mailadres |
Juiste adressering voor het opnemen van contact |
Inhoud van het bericht |
Het in behandeling nemen van het verzoek en/of het beantwoorden van jouw vraag |
Te verwerken persoonsgegevens |
Doel |
Klantnummer |
Ter bevestiging van de juiste klantgegevens |
Naam (voornaam, tussenvoegsel, achternaam) |
Identificatie, juiste adressering, juiste wijze van aanspreken |
Straat, huisnummer, postcode en woonplaats |
Juiste adressering voor het opnemen van contact |
E-mailadres |
Juiste adressering voor het opnemen van contact |
Telefoonnummer |
Mogelijkheid tot het opnemen van contact |
Klachten
Ook wanneer je een klacht bij ons indient, stellen wij een aantal vragen om jou zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.
Te verwerken persoonsgegevens |
Doel |
Klantnummer |
Ter bevestiging van de juiste klantgegevens |
Aanhef (heer/mevrouw) |
Juiste wijze van aanspreken |
Naam |
Identificatie, juiste adressering, juiste wijze van aanspreken |
Postcode en huisnummer |
Identificatie klantgegevens, juiste adressering voor het opnemen van contact |
E-mailadres |
Juiste adressering voor het opnemen van contact |
Telefoonnummer |
Mogelijkheid tot het opnemen van contact |
Wij verstrekken alleen persoonsgegevens aan derden als dit op grond van de wet is toegestaan en noodzakelijk is voor onze bedrijfsvoering. Het delen van jouw gegevens kan in de volgende gevallen voorkomen:
Wij bewaren persoonsgegevens niet langer dan noodzakelijk. Afhankelijk van het soort gegevens, hanteren wij de volgende bewaartermijnen:
E-mails, contactformulieren en telefoonnotities worden voor administratieve doeleinden en ter waarborging van de juridische positie van EFO toegevoegd aan jouw dossier zolang jij bij ons verzekerd bent en na beëindiging van het lidmaatschap voor een periode van 7 jaar.
Wanneer je niet bij ons lid bent, worden de contactgegevens na 6 maanden verwijderd. Daarnaast worden opgenomen telefoongesprekken na maximaal 1 maand verwijderd.
Wanneer de offerte niet tot een verzekering heeft geleid, worden de contactgegevens na 6 maanden verwijderd. Als er wel een verzekering tot stand is gekomen, wordt de offerte voor administratieve doeleinden aan jouw dossier toegevoegd.
De gegevens verzekeringsaanvragen worden voor administratieve doeleinden aan jouw dossier toegevoegd. Op basis van deze gegevens wordt de polis opgemaakt. Na beëindiging van het lidmaatschap zullen deze gegevens nog 7 jaar bewaard worden. Alle verzekeringsaanvragen die niet geleid hebben tot een overeenkomst worden na 6 maanden verwijderd.
Heb je bij ons één of meerdere paarden verzekerd? Dan krijg je van ons een klantnummer, waaronder wij al jouw gegevens opslaan. Hierbij kun je denken aan alle contactmomenten, ingediende informatie en claims. Zo lang je bij ons verzekerd bent, blijven deze gegevens bestaan. Na opzegging van de verzekering, wordt het dossier voor een periode van 7 jaar bewaard.
Doe jij mee aan een winactie, heb je een sponsorverzoek ingediend of maak je gebruik van één van onze ledenvoordelen? Dan zullen we deze gegevens niet langer dan 1 jaar bewaren.
Wanneer je bij ons solliciteert, kies jij zelf welke gegevens je aan ons doorgeeft. Deze gegevens bewaren wij maximaal 4 weken na beëindiging van de sollicitatieprocedure, tenzij jij toestemming hebt gegeven dat wij deze gegevens langer mogen bewaren. Dan bewaren wij ze maximaal 12 maanden.
Artikel 5 van de AVG verplicht EFO Paardenverzekering als verwerkingsverantwoordelijke om passende technische en organisatorische maatregelen te nemen om het verlies of onrechtmatige verwerking van persoonsgegevens tegen te gaan. De wijze waarop (persoons)gegevens worden beveiligd is afhankelijk van het soort gegevens, de wijze van opslag en verwerking van deze gegevens alsmede de onderkende risico’s.
Om ervoor te zorgen dat er niets misgaat met jouw gegevens hebben wij de volgende technische en organisatorische maatregelen genomen:
Gaat er toch een keer iets mis? Dan komen we meteen in actie. Datalekken lossen we op en registreren we. Ernstige datalekken melden wij aan de Autoriteit Persoonsgegevens en aan jou als het nodig is.
Om een eerlijke verwerking van persoonsgegevens te waarborgen geeft de AVG jou als betrokkene diverse rechten. Wil je van één van jouw rechten gebruik maken? Stuur dan een ingevuld en ondertekend registratieformulier via een e-mail naar w.kedde@efo.nl of per post naar Turfschip 11, 8440 DM Heerenveen t.a.v. de heer W. Kedde, afdeling Compliance.
Je hebt het recht om te weten wat er met jouw persoonsgegevens gebeurt en waarom. EFO heeft als verwerkingsverantwoordelijke de plicht om jou te informeren over de gegevensverwerking. Wij verwijzen voorafgaand de verwerking van jouw gegevens daarom altijd naar deze privacyverklaring en zullen niet eerder gegevens verwerken dan wanneer jij hier toestemming voor hebt gegeven.
Je hebt het recht om ten allen tijde de gegevens die wij van je hebben vastgelegd en bewaren op te vragen. Dit kun je doen door een e-mail te sturen of te bellen. Je krijgt dan een overzicht van je gegevens.
Kloppen de gegevens niet? Of zijn je gegevens veranderd? Dan kun je ons dit doorgeven en passen wij dit voor je aan.
Wil je niet meer dat je gegevens bij EFO Paardenverzekering zijn vastgelegd? Dan heb je het recht op het laten wissen van je gegevens. Dit kan direct voor zoverre er geen sprake is van een wettelijke bewaartermijn. Als er een reden is waardoor wij niet aan dit verzoek kunnen voldoen dan informeren wij je daarover met uitleg van reden.
Je kunt de verwerking van de jouw gegevens ‘tijdelijk stil zetten’. Dit betekent dat jouw gegevens alleen nog verwerkt mogen worden met jouw toestemming, voor de instelling, uitoefening of onderbouwing van een rechtsvordering of ter bescherming van de rechten van anderen of om gewichtige redenen van algemeen belang voor de Unie of voor een lidstaat.
Je kunt onder bepaalde omstandigheden bezwaar maken tegen de (verdere) verwerking van jouw gegevens en het recht op verzet inroepen.
Je hebt het recht om een kopie te krijgen van de persoonsgegevens die bij ons bekend zijn.
Wanneer de geautomatiseerde verwerking, waaronder profilering, rechtsgevolgen voor je heeft of jou anderszins in aanzienlijke mate treft, heb je het recht om niet aan deze verwerking onderworpen te worden.
Wil je niet meer op de hoogte worden gehouden van onze nieuwsbrieven of persoonlijke aanbiedingen over onze verzekeringen? Dan heb jij het recht om je hiervoor af te melden. In commerciële aanbiedingen en nieuwsbrieven vermelden wij altijd een afmeldmogelijkheid. Onze medewerkers kunnen jou bellen voor commerciële doelen. Wij houden ons hierbij aan de regels van het Bel-me-niet register. Op de website www.bel-me-niet.nl kun je jouw telefoonnummer afmelden voor commerciële telefoongesprekken en kun je meer lezen over het Bel-me-niet-register.
Deze privacyverklaring zal soms gewijzigd worden. Dit kan komen door een wetswijziging of door bijvoorbeeld een rechtspraak. Wij raden je daarom aan deze privacyverklaring regelmatig opnieuw te bekijken als je onze website bezoekt. Wij zullen je ook informeren over wijzigingen in deze privacyverklaring.
Heb je een klacht over de verwerking van jouw persoonsgegevens? Neem dan contact met ons op. Dit kan via de mail naar w.kedde@efo.nl of per post naar EFO Paardenverzekering, t.a.v. Wibo Kedde, Afdeling Compliance , Turfschip 11 8440 DM Heerenveen.
Wanneer wij jouw klacht ontvangen hebben, krijg je hiervan meteen een bevestiging. Wij kijken zo snel mogelijk naar jouw klacht en je kunt binnen twee weken een reactie van ons verwachten. Wij streven ernaar om onze leden zo goed mogelijk van dienst te zijn. Kunnen wij jou klacht direct oplossen? Dan doen we dat. Wanneer wij eerst extra informatie nodig hebben, nemen we contact met je op. Indien wij de door jouw gewenste uitkomst niet kunnen bieden, dan doen we ons uiterste best om dit met heldere communicatie toe te lichten.
Wij vinden het belangrijk dat jij het gevoel hebt dat wij jouw klacht goed hebben opgepakt. Ben je niet tevreden over onze aanpak of ons standpunt? Dan kun je jouw klacht ook nog voorleggen aan de Autoriteit Persoonsgegevens via www.autoriteitpersoonsgegevens of telefonisch 088 -1805250.
Privacyverklaring voor het laatst aangepast op 9 april 2024
Neem dan contact met ons op. Stuur een e-mail naar w.kedde@efo.nl of benader ons per post. Onze contactpersoon is Wibo Kedde van Afdeling Compliance.